C-\fakepath\Kampaajille FI
Hiusten Hoito

Uudet hiuskosmetiikkamerkit by Claudia Schiffer & Schwarzkopf

Claudia Schiffer & Schwarzkopf
Tiukasti varjellut kauneuden salaisuudet ovat vihdoinkin paljastuneet: Schwarzkopf Essence ULTÎME ja Schwarzkopf Blonde ULTÎME. Nämä kaksi uutta Schwarzkopfin
© Schwarzkopf

Parhaiten varjellut kauneuden salaisuudet ovat vihdoinkin paljastuneet: Schwarzkopf Essence ULTÎME ja Schwarzkopf Blonde ULTÎME, kaksi uutta hiuskosmetiikkamerkkiä, jotka on kehitetty yksinoikeudella kauneusikoni Claudia Schifferin kanssa.

  • Schwarzkopf Essence ULTÎME tarjoaa naisille hiustenhoitotuotesarjan, joka takaa uskomattoman vahvat, kiiltävät ja upeat hiustyylit. Korkealaatuinen Schwarzkopf Essence ULTÎME sisältää ylellistä helmiäistä. Helmi ja sen sisältämä helmiäinen on tunnettu hehkustaan ja kimalluksestaan kautta koko historian ja siksi sitä on käytetty korujen ja kauneudenhoidon ainesosana. Helmiäishohtoiset upeat hiukset tuottavat upeita hiusmalleja ja kampauksia. Molemmat tuotevalikoimat on saatavilla kaupoista helmikuusta 2014.

    Molemmat merkit, Schwarzkopf Essence ULTÎME ja Schwarzkopf Blonde ULTÎME, yhdistävät sisäpiirin asiantuntemuksen maailman tunnetuimman mallin hiusasiantuntemukseen. "Olen aina halunnut suunnitella ja luoda hiuskosmetiikkatuotteita", sanoo Claudia Schiffer "ja Schwarzkopf on antanut minulle mahdollisuuden kehittää omaa yksilöllistä tuotelinjaani."

    Claudia Schiffer on työskennellyt mallimaailmassa jo yli 25 vuotta ja tietää tarkalleen millaisille rasituksille hiukset altistuvat: niitä suoristetaan ja rullataan, kammataan ja tupeerataan, värjätään ja blondataan. Tämä vahingoittaa hiuksia väistämättä. Claudia Schifferin pitkistä, vaaleista ja terveistä hiuksista on tullut hänen tavaramerkkinsa ja monet naiset pitävätkin häntä todellisena kauneusikonina. Kukapa ei haluaisi kaunista ja tuuheata vaaleata tukkaa? "Olen erittäin ylpeä siitä, että kokemukseni kautta voin osallistua Schwarzkopf Essence ULTÎME ja Schwarzkopf Blonde ULTÎME -tuotteiden kehitystyöhön”, sanoo Claudia Schiffer. “Toivon, että te rakastatte tuotteitamme yhtä paljon kuin me rakastamme niitä.”

    Osana Schwarkopfin ja Claudia Schifferin yhteistyötä on syntynyt myös korkealaatuinen ja yksilöllinen tuoksu. Se koostuu 135:stä huolella valitusta ainesosasta, jotka luovat yhdessä harmoonisen ja täydellisen lopputuloksen. Tuloksena on ajattoman moderni tuoksu, jossa tuoksuu tuoreet hedelmät ja kukinnot täydennettynä valkoisen myskin, santelipuun ja vaniljan yhdistelmällä.